Wat begon als een vraag voor een nieuwe website resulteerde in een complete identity restyle van de Stichting Dutch Mini Rally. Een herkenbare identiteit waar vanuit diverse assets ontwikkeld konden worden zoals social media templates, rallyschildjes en roadbooks. Iedere rally heeft zijn eigen identiteit, maar maakt duidelijk deel uit van het hoofdmerk ‘Stichting Dutch Mini Rally’. Ook bedachten we de nieuwe payoff ‘Mini’s, Miles and Memories’.
Opdrachtgever: Stichting Dutch Mini Rally
Bureau: de Handlangers, creative agency / Ernst van der Lit & Arno Schwithal
Content: Stoffer Slofstra / Ernst Pieper
Fotografie: Joost Bolwidt / Niko Bloemendal
Webdevelopment: Alex Koens / LX productions
Neem contact op met Arno Schwithal of Ernst van der Lit, dan maken we snel een afspraak.
Bel 033-721 02 10 of stuur een e-mail. Whatsappen kan natuurlijk ook 06-41 11 50 20.
Wiekenweg 46-B
3815 KL Amersfoort
T. 033-7 210 210
hallo@dehandlangers.nl